عضویت    ورود
ورود به سایت
» » برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه


برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، جلسه شورای اداری شهرستان با حضور امام جمعه ، معاون پست استان گلستان و مدیران ادارات و به ریاست فرماندار تشکیل شد .

اسمعیل تاجی ضمن گرامیداشت فرارسیدن میلاد با سعادت دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) و ولادت حضرت امام خمینی (ره) روز مادر و هفته زن حضرت فاطمه را نور چشم پیامبر دانست و گفت : حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان دختر پیامبر اسلام و همسر حضرت علی (ع) شخصیتی هستند که هنوز به طور کامل به آنم پرداخته نشده و همه مسلمین و به ویژه بانوان باید زندگی آن حضرت را الگوی تمام عیار خود قرار دهند .

فرماندار مراوه تپه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال 96 اظهار داشت : هیچ نهادی و یا ارگانی اجازه ندارد به نفع و یا علیه شخصی زمینه سازی کند و همه باید تابع قوانین و مقررات باشند .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان انتخابات را ناموس نظام تلقی کرد و اذعان داشت : چشم همه دنیا به انتخابات ماست یک از لحاظ حضور و مشارکت مردم و دیگری نحوه برگزاری انتخابات و بر این اساس باید همچون انتخابات های گذشته همت همگانی ضروری است .

تاجی تصریح کرد :  مردم ما در تمامی مناسبت ها ، راهپیمایی و انتخابات ها حضور خود را ثابت کرده اند و مسئولین باید با تمام توان خود در برگزاری انتخابات سالم زمینه حضور مردم را تسهیل نمایند .

فرماندار مراوه تپه با تأکید بر اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ماست اظهار داشت : انتخاب اعضای هیئت های نظارت بر انتخابات شهر و روستا توسط نمایندگان محترم مجلس انجام شده و این عزیزان نیز طبق قوانین و مقررات بر صحت انتخابات نظارت خواهند کرد .

اسمعیل تاجی با اشاره به آغاز سال جدید و ورود مسافران نوروزی تأکید کرد : حضور مسافران در شهرستان به صورت مستقیم در اقتصاد و زندگی مردم تأثیر دارد و به همین جهت مسئولین ادارات باید در جهت آماده سازی و تسهیل سفر نهایت تلاش را داشته باشند .

فرماندار مراوه تپه ضمن قدردانی از تمامی مسئولین به جهت مشارکت و همکاری صمیمانه اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید در شهرستان را بسیار اساسی دانست و افزود : در طول سه سال گذشته اقداماتی در شهرستان حاصل شده که در شهرستان های دیگر طی بیست و گاهی در سی سال انجام شده است .

تاجی اذعان داشت : در حوزه گازرسانی و آبرسانی خدمات بسیار ارزنده ای ارائه شده و در بحث آبرسانی به روستاها در حال حاضر 15 مخزن بتونی با پیشرفت بیش از 80 درصد در حال اجرا بوده و تا پایان دولت به بهره بردرای خواهد رسید .

وی گفت : نیروگاه 26 مگاواتی برق در تابستان سال 96 بهره برداری خواهد رسید که یکی از بزرگترین نیروگاههای شمال کشور محسوب می شود و نیروگاه خورشیدی نیز در حال کسب مجوزات لازم می باشد که ان شاا... در فروردین ماه سال 96 کلنگ زنی خواهد شد .

فرماندار مراوه تپه ضمن قدردانی از حمایت ها و زحمت های مهندس غراوی نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : بزرگترین پروژه های جاده های روستایی در مراوه تپه در حال اجرا می باشد و جاده امید با طول 5/21 کیلومتر و با پهنای 11 متر تا خرداد ماه افتتاح خواهد شد که 31 میلیارد تومان برای این پروژه صرف شده است .

فرماندار مراوه تپه در رابطه با احداث بیمارستان 64 تختخوابی در شهر مراوه تپه گفت : مطالعات اساسی بیمارستان انجام شده و نقشه های آن نیز تکمیل شده است و ان شاا... عملیات اجرایی آن در سال 96 آغاز شده و طی 2 سال توسط بنیاد مستضعفان اجرایی و به بهره برداری خواهد رسید .

تاجی ساختمان فرمانداری ، سد دوقلوی ساوه و ساختمان فنی و حرفه ای را از دیگر پروژه های در حال تکمیل شهرستان دانوست و گفت : در سفر آقای نوبخت به شهرستان مبلغ 500 میلیون تومان جهت بهسازی آرامگاه مختومقلی فراغی از محل اعتبارات ویژه و برگشت ناپذیر تصویب شده بود که این مبلغ نیز تخصیص یافته است .

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مراوه تپه
  • بازدید : 780
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1619

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 582
بازدید دیروز: 605
بازدید ماه:1375
بازدید سال:7663
بازدید کل:962744